PICKER SIM

EFEKTYVi Sandėlio valdymo sistema

(angl. Warehouse management system; WMS), skirta valdyti sandėlio operacijas, optimizuoti darbo procesus bei turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje

Ko tikėtis iš
Sandėlio Valdymo Sistemos?

Visų sandėlio valdymo sistemų tikslai yra orientuoti į efektyvų darbo ir sandėlio vietų paskirstymą
bei procesų optimizavimą

Pokyčiai Jūsų įmonėje

  • Sumažėję operaciniai kaštai
  • Greitesnė naujų darbuotojų integracija
  • Iki 30% išaugęs darbuotojų produktyvumas
  • Darbuotojų vertinimo sistema pagal realius duomenis
  • Naujos plėtros galimybės
  • Didėjantis klientų pasitikėjimas

Pokyčiai Jūsų procesuose

  • Apie 30% padidėję užsakymų įvykdymo tikslumas ir greitis 
  • Iki 90% didesnis prekių likučių ir sandėliavimo vietos informacijos tikslumas
  • Visa informacija matoma realiu laiku
  • Popierinių užduočių lapų keitimas į mobiliuosius įrenginius
  • Dėl integracijos su buhalterine programa sutrumpėję apskaitos procesai
  • Sumažėjęs prastovų laikas
  • Pagerėję tiekimo procesai
  • Nebereikia nutraukti sandėlio darbo atliekant inventorizaciją
  • Ženkliai sumažėjusi klaidų tikimybė

Ar PICKER SIM yra Jums
tinkamas pasirinkimas?

Mes žinome, kad tinkamiausios sandėlio valdymo sistemos išsirinkimas gali tapti gana sudėtingu procesu,
todėl norime atkreipti dėmesį į kokią specifiką orientuotas būtent mūsų produktas

kam skirtas?

  • Gamybos įmonėms 
  • Logistikos skyriams
  • Mažo bei vidutinio dydžio sandėliams
  • Parduotuvėms

kuo ypatingas?

  • Standartizuotas produktas
  • Optimizuotas svarbiausiems sandėlio poreikiams
  • Smulkių individualizavimų galimybės
  • Trumpas įgyvendinimo laikas
  • Minimali programinės įrangos kaina 1000 Eur be PVM

Kaip atrodo ir veikia PICKER SIM sandėlio valdymas?

ĮRENGINIAI

Picker SIM programinė įranga yra diegiama į duomenų kaupiklius arba mobiliuosius įrenginius naudojant papildomą barkodų skaitytuvą

DIZAINAS

Sukurtas patogiam sandėlio darbui 

INTEGRAVIMAS

Diegiant Picker SIM galime integruoti Jūsų naudojamą buhalterinę programą 

PROCESAI

Naudojant sandėlio valdymo sistemos integraciją integraciją su buhalterine programa  sandėlio darbo procesai vyks sklandžiai ir realiu laiku 

Funkcijos

xxx

Kaip įsidiegti PICKER SIM?

(1) PASIRUOŠIMAS

1-6 savaitės

  • Poreikių nustatymo konsultacija
  • Projektavimas (iki 2 sav)
  • Reikiamos įrangos įsigyjimas
  • Sąsajos su buhalterine programa parengimas (iki 4 sav)

(2) ĮGYVENDINIMAS

1-2 savaitės

  • Instaliavimo darbai
  • Apmokymai
  • Darbo pradžia
  • 3 mėnesių aktyvi priežiūra
 
 
 

(3) PALAIKYMAS

  • Konsultacijos
  • Naujos versijos
  • Naujas funkcionalumas
 
 
 
 
 
Rodyklė

*Instaliuota programa veiks tik įsigyjus licencijas

susisiekime!

VILNIUS

Leopoldas Dailydis

+37065083413

leopoldas@dagos.lt

UAB ”Dagos Technologijos”

KAUNAS

Audrius Butnorius

+37069831909

audrius@norseda.lt

UAB ”Norseda”

KLAIPĖDA

Laimonas Lukauskas

+37064660697

laimonas@fyd.lt

MB ”Fydas LT”

ŠIAULIAI

pickersim@jupojait.lt

UAB ”Jupoja IT”

 

info@pickersim.lt

ES PROJEKTAI

Pradedamas įgyvendinti projektas ''E-platformos kūrimas ir diegimas''

2022m. sausio 28 d. LR ekonomikos ir inovacijų ministro įsakymu Nr. 4-160 UAB ''Dagos Technologijos'' projektui ''E-platformos kūrimas ir diegimas'' skirtas 49497,15 Eur finansavimas pagal priemonę ''E-komercijos modelis COVID-19''.

Projekto tikslas - suteikti verslo klientams galimybę užsakyti įmonės paslaugas skaitmeniniu būdu, taupant klientų laiką ir padidinant gaunamų paslaugų kokybę.

Įgyvendinant šį projektą, numatoma sukurti elektroninę užsakymų pateikimo sistemą, per kurią klientai pasirinks norimą paslaugq, pateiks užklausą su paslaugos aprašyme nurodytais dokumentais ir duomenimis, gaus per ją užsakymo įvykdymo rezultatą bei apmokės paslaugą.

Projektas Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0981 ''E-platformos kūrimas ir diegimas'' finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

Projekto įgyvendinimo trukmė: iki 2023-03-20

Uždaryti Meniu